Tuesday 26 June 2018

Kalendari i ri Edramian


Vërtet negociatat do hapen pas një viti, por kjo s’ka pse të na dëshpërojë ndaj si dëshmi për hapjen e një Epoke të Re, gjithë gëzim, rilindasit po përgatiten për ta pritur me stil dhe madhështi. Krejt sikundër është në natyrën e tyre. Dhe sigurisht Epoka e Re kërkon edhe një emërtim të ri të muajve, që të përputhen me cilësitë e saj dhe të Kryerilindasit tonë. Diçka e ngjashme me Kalendarin e Revolucionit Francez, të cilin Rama duhet ta ketë studiuar mirë, në kohën që habiste Parisin me njohuritë e tij filozofike dhe historike. (Citim i marë nga intervista e Ornela Vorpsit).
Debatet kanë të bëjnë nëse në emërtimin e 12 muajve duhet lënë pak vend edhe për ato ç’ka bëjnë dishepujt e Edvinit. E megjithatë ky është një projekt në zhvillim e sipër dhe fjalën e fundit e ka si gjithnjë ai, Lideri i pazëvendësueshëm i PS-së dhe mbarë Shqipërisë.
Qershori është një nga muajt më të rëndësishëm të Ramës. Në qershor ai erdhi në fuqi, pasi kishte qarë në dy-tre qershorë të tjerë.  Në qershor do hapen edhe negociatat.  Mëdyshjet janë mes emrave “Nisori” dhe “Negociori”. Balanca rëndon nga i dyti për të lënë përfundimisht si muajin e parë të vitit, atë që deri më sot e quajmë korrik.
Do quhet “Gjatori”, jo vetëm se është me 31 ditë dhe ka numurin më të madh të ditëve më të gjata të vitit, por ç’është më e rëndësishmja është edhe muaji kur ka lindur Udhëheqësi i Rilindjes dhe i Shqipërisë, Edi Rama.
Muaji pasardhës, ai i pushimeve të plota të administratës rilindase, do quhet “Detori”. Kjo jo vetëm se të gjithë i drejtohen detit, por edhe për t’ju kujtuar fqinjëve , që i qëndrojmë marëveshjes së detit në këtë vit kaq të rëndësishëm për pranimin e ardhshëm në Europë. Propozimi për emërtimin “Cullaksi” u kundërshtua me forcë nga Rilindasi Cuçi, për shkak të disa ngjarjeve cullakse të së kaluarës së Kryerilindasit.
Ngjyrori” është zgjedhur si emri më i përshtatshëm për të zëvendësuar shtatorin. Administrata rilindase kthehet plot “ngjyrë“ nga plazhet dhe në atë muaj edhe qeveria pritet të ndrojë ngjyrat. Për më tepër, shtatori përkon edhe me shpërthimin artistiko-ngjyror të Ramës dhe ekspozitat e tij në kryeqytetet e botës.
Rilindasi veteran Ruçi po këmbëngul, që emri zëvendësues i tetorit t’i lihet atij vetë dhe ka propozuar emrat “Kumandari” dhe “Vullnetori”, që lidhen sipas tij me ADN-në e PS-së, por ka mundësi, që të gjendet një kompromis dhe muaji të quhet “Komandori”.
Për të përgatitur shpirtërisht popullsinë për dekadat, që do vijnë, muaji nëntor do quhet“Përmbytori”. Gjithashtu do punohet që të mos ketë përmbytje gjatë muajve të tjerë të vitit.
Për dhjetorin debate ende vazhdon, se dy grupet e Rilindasve këmbëngulin për variantin e tyre. Grupi i grave i kryesuar nga Spiropali kërkon, që të quhet “Tatimori”, por më i mundshëm është të zyrtarizohet emri i përzgjedhur nga Rilindasit Peleshi dhe Ahmetaj, që kërkojnë një ngjyrim më festiv të muajit ndaj edhe propozojnë të quhet “Gjeldetori”.
Janari do të zëvendësohet me emrin “Peshkori” ose “Peshkari” dhe për zanoren e dytë duhet të vendosin gjuhëtarët. Ishte pikërisht janari i përcaktuar nga Rilindasit si muaji kur do bëhej kërdia në “peshqit e mëdhenj”.
Në muajin shkurt, Rilindasi me nr 2 arriti rekordin e mbjelljes së pemëve. Erion Veliaj, shpreson që në fund të mandatit të tij të tretë, Tirana të jetë e mbuluar nga pyjet. Spjegimi i tij ka qënë i thjeshtë: “Nuk mund të ketë derra pa pyll”. Ndaj edhe muaji i dytë i vitit do quhet “Mbjellori
Në mars fillon kultivimi i bimës më të rëndësishme të Rilindasve, të quajtur kanabis ose marihuana. Bima e bekuar, të cilën Rilindasi i përjashtuar Kokëdhima donte ta legalizonte, ndërsa Rilindasi i proceduar Tahiri donte të mos e legalizonte se i ulej vlera, do përcaktojë emërtimin e muaji me emrin e ri “Bimori”. Emër paqësor dhe qetësues, që nuk të kujton më perëndinë e luftës, Mars.
Prilli shënon dhe do shënojë hapjen e fushatave zgjedhore ndaj dhe është përzgjedhur emri “Premtori”. Dita e parë e muajit nuk do quhet më Dita e Gënjeshtrave, por ajo e Premtimeve.
“Lulori” ka qënë emri i propozuar nga Edi Rama për muajin e majit, por kanë qarkulluar shumë kundërshtime të nënzëshme nga një numur rekord Rilindasish trima, që pëshpërisin se opozitës po i lihet muaji më i bukur i vitit. Por ky emërtim ka mbështetjen e ambasadorëve në Tiranë dhe të grupit të CDU-së në Bundestag.
Dhe më pas vjen i shumëprituri…, i fundit i vitit, i lavdishmi”Negociori”.
Më tej, me kalendarin Edramian të gjithë rrojnë të lumtur.

U shkruajt më 26 Negocior të vitit të fundit sipas kalendarit Gregorian.

No comments:

Post a Comment