Sunday 30 May 2021

A ka vaksinë kundër idiotizmit?


Kur flasim e shkruajmë për ndikimin e Korçës dhe korçarëve në jetën e Shqipërisë nuk lemë superlativë pa përdorur, sepse është pranë të vërtetës, por edhe se na pëlqen të jetë e vërtetë. E megjithatë edhe ne korçarët kemi ‘kusuret” tona në jetën dhe historinë shqiptare. Kemi pasur individë që kanë luajtur rol negativ në jetën e vendit si kriminelë, si çizmelëpirës të pushtetit, si shkencëtarë fallco edhe si profetë të rremë. Nëse fillojmë diku tek 200 vjetët e fundit, lista mund të jetë shumë e gjatë dhe të na bëjë të mendohemi kur rendititm vetëm sakrificat që kemi bërë për Shqipërinë dhe për të vërtetën.

Në një shkrim të disa viteve më parë, kam shkruar gjysëm me të qeshur, se korçarët bashkëkohorë më të kërkuar në “google” janë Niko Peleshi, Kastriot Myftaraj dhe Alfred Cako Nuk kujtoj nëse kjo e dhënë ishte vërtet një klasifikim i dhënë nga “motorët e kërkimit” në Internet.

Por nëse dikur dy korçarët (jo ministra) i trajtoja me të qeshur për absurditetet që theshin rreth ngjarjeve botërore, historisë të Shqipërisë, dukurive shoqërore në botë e në vend, gjatë 17-18 muajve të fundit, idiotizmi I Alfred Cakos është bërë tejet I rrezikshëm për shoqërinë shqiptare, si dhe për shumë shqiptarë, të cilët jetojnë jashtë atdheut.

Nuk dua të merrem me individin në fjalë, sepse idiotë të tillë, që lexojnë 10=15 libra me informacione të çoroditura dhe që trazojnë më shumë mendjen e tyre të mangët mund të gjesh kudo në botë. Por jo kudo në botë individëve të tillë ju jepen hapësira në televizionet kombëtare. Eshtë e rrezikshme, e turpshme, e dëmshme për më të rinjtë dhe në rastin e idiotllëqeve të thëna ndaj vaksinimit nën shenjën “No vax” edhe kriminale. Nuk ka të bëjë aspak me lirinë e fjalës dhe shtypit. Eshtë thjesht një abuzim i të tjerëve maskarenj-idiotë, si pronarëve të Top Channel apo i Ben Blushit.

Për idiotizmin e Cakos (të pashërueshëm) herë herë më ka erdhur keq, por dëmi që ka sjellë në shqiptarët është shumë i madh dhe jo për faj të tij.

Ka qëlluar që bisedoj me shqiptarë në Amerikë dhe Kanada, të cilët propagandojnë turli teorish kundër vaksinës dhe komploteve botërore. E di që anglishten e kanë të cungët dhe informacionin e marrin nga rrjetet sociale dhe kanalet televizive shqiptare. Eshtë e kotë t’ju thuash: “Nuk është shpikur ende vaksina kundër idiotizmit!” se do të shohin si një debil të mjerë. Por përpjekje për një vaksinë të tillë vërtet duhen bërë dhe për ta aplikuar në fillim tek Vjollca Hoxha, Ben Blushi, Manush gazetari dhe të tjerë idiotë të rrezikshëm, që në valët televizive kombëtare, që janë pronë e të gjithë shqiptarëve, lejojnë një propagandaë të tillë e cila kushton më shumë jetë njerëzish se një luftë.

Për fatin tonë të keq, propaganda të tilla i interesojnë edhe Edi Ramës, që i lejon ato për të patur sa më shumë konfuzion në mendjet e shqiptarëve dhe ta ketë më të lehtë për të sunduar.

No comments:

Post a Comment