Thursday 30 January 2014

Te shkruaj a mos shkruaj, kjo eshte ceshtja!

Dilema e Princit te Danimarkes nuk ka te beje me dilemen time per te "hapur gojen" apo jo. Eshte nje zmadhim dramatik, per te rene ne sy te atyre qe hapin here here kete blog dhe mund te nxiten te lexojne keto rrjeshta duke pritur dicka te madhe. Mos prisni kot! Medyshja lidhet me nje "kercenim" te bere sot me 4 te mengjesit nga autori i rrjeshtave. I pergjumur, pasi lexoi vetem nje te treten e nje shkrimi, kercenoi shkruesin se nese nuk e hiqte nga FB shkrimin e tij do fillonte raprezalja! Tjetri ju pergjigj me "relax, relax". Meqenese qetimi nuk eshte nga cilesite e mia, sidomos 24 oret e para pas kercenimit,vendosa te vazhdoj "blackmail" ne blog, ku autori i shkrimit nuk e lecit sepse nuk e di se eshte. Ama kercenimi vlene dhe per avokatin tim qe dikur ishte ne Berlin dhe qe i ka bere nje goxha lajke, shkrimit panegjirik. Po a duhet te shkruaj kunder dickaje, te ciles i kam lexuar vetem nje te treten e siperme? Me vete them,"e po engjelli apo monstra duken edhe vetem duke pare nje te treten e siperme!" Dhe ai shkrim ishte vertet monstruoz ne "pasvanizmin' e tij. (Pasvan mbase nuk eshte fjale, por une kam perdorur edhe here tjeter grupe shkronjash qe nuk perbejne fjale.) Pse e kishte bere? Nuk e mar dot me mend. Ndoshta nje lloj entusiazmi kur e kishte rilexuar librin? Mbase varianti i perpunuar, te cilin une nuk kam pasur mundesi ta shoh eshte "breathtaking"? Nuk besoj. Kam vene re keto kohe qe Is nuk eshte aq i zgjuar dhe i kulturuar sa e kam menduar me pare. Ndaj nuk ka si te kete ndrruar mendje per ta pare mbare Vitin e Mbrapshte, e qe shokut tim i duket se e ka pare me objektivitetin e te Plotfuqishmit!

No comments:

Post a Comment