Tuesday, 22 April 2014

Janullatos "Uzurpator" (2)

(vijim)
Unë nuk jam i sigurt nëse Sinodi i Shenjtë Shqiptar duhet të ketë 12 peshkopë(zakonisht ky është numuri për analogji me numurin e apostujve)apo mjafton edhe të ketë 6 të tillë. Nuk kam bërë përpjekje të kontrolloj web site të KOASH, për të qënë sa më tepër që mundet i imunizuar nga një shikim pro-Janullatos. Qoftë edhe për të përgatitur vetëm 6 peshkopë duhet një numur i madh studentësh si dhe vite të tëra për të patur peshkopë që t’i afrohen disi ‘standarteve” të Kishës Ortodokse. Nëse greku Janullatos do donte që këtë process ta kontrollonte deri sa gjithë peshkopët të zgjidheshin mes pasuesve të tij filogrekë mund të ndiqte shembullin e grekes së famshme Penellopë dhe “të prishte natën atë që bënte ditën” duke qënë vetëm Eksark. Dërgimi në shkollë, shugurimi prift dhe karriera e mëpasme e çdo kandidati ishte plotësisht në dorën e tij.
Po le të kthehem në tregimi i Xoxës, të cilin unë nuk e ve aspak në dyshim. Sipas tij, “punën e nëndheshme” të Janullatosit për një vit të tërë e kundërshtuan ortodoksët patriotë me Bidoshin në krye. Le të pranoj që Bidoshi, Xoxa dhe gjithë të tjerët pas tyre kanë qënë besimtarë idealistë, që donin vetëm mbarëvajtjen e Kishës shqiptare dhe ecjen e saj në gjurmët e Kishës si e donte Fan Noli. Megjithë kundërshtimet e tyre të vazhdueshme, Janullatosi arriti të realizonte “planin e tij mafioz” dhe më 2 gusht të vitit 1992(atëhere kur atdhetarët më idealistë shkojnë në plazh)të kurorëzohet Kryepeshkop. Xoxa tregon se një ditë më parë, Petro Bidoshi, vetë Xoxa si dhe disa besimtarë të tjerë(intelektualë ose jo) i kërkuan deputetit Uran Butka, Kryetar I Komisionit të Kulturës në Kuvend, t’i mbështeste si përfaqësues i shtetit shqiptar të ndalonin kurorëzimin e Janullatosit dhe Butka premtoi se do e bënte. Të nesërmen Butka dhe disa besimtarë me Bidoshin në krye u takuan me Sali Berishën, i cili ju konfirmoi se Janullatos ishte pranuar si eksark sa të krijoheshin kushtet për tu bërë peshkopët shqiptarë!
Ka diçka që nuk “kuadron” në raportet e shtetarëve të atëhershëm me KOASH-in me besimtaret ortodoksë anti-Janullatos. Të bie në sy, që Bidoshi e Xoxa nuk kërkojnë të takohen me Kryeministrin Meksi, por me Uran Butkën, që deri diku, në atë kohë kishte ‘kyçet e kashtës”. Butka si patriot i kulluar ju premton mbështetje dhe takimin me Berishën, që vërtet ishte autoriteti më i madh shtetëror në atë kohë, por duke anashkaluar Qeverinë e cila kishte edhe mundësitë reale për të ndërhyrë në ndalimin e kurorëzimit të Janullatosit. A ka patur një korrespondencë zyrtare ndërmjet KOASH dhe Qeverisë, në lidhje me kurorëzimin, këtë nuk e gjen në shkrimin e Xoxës. Të mendosh se gjithshka u bë në fshehtësi deri në ardhjen e autoriteteve të larta nga Patriarkana e Stambollit e deri në ftesat për ambasadorët e huaj, pa dijeninë e Meksit dhe të Berishës është e pabesueshme. Kisha Ortodokse dhe Janullatosi kanë qënë në survejim të vazhdueshëm nga SHIK-u(sot SHISH), që ditën e parë kur Eksarku vuri këmbë në tokën shqiptare.

Por po i le rehat edhe Berishën edhe Meksin, sepse si kanë gënjyer edhe për shumë gjëra të tjera mund të kenë gënjyer atë kohë Bidoshin, Xoxën dhe Butkën, për ato që kishin lejuar me gojë apo me shkrim. Eshtë interesant pjesa e tregimit të Xoxës, kur tregon se në Kishë, procesi i kurorëzimit u ndërpre nga që disa besimtare ortodokse thërrisnin “Anaksos”(kundër) ndërsa i dërguari i Patriarkanës së Stambollit pyeste “A e pranoni Janullatosin si Kryepeshkop të Shqipërisë?” Skena është tipike ballkanike dhe duhet t’i ketë gajasur ambassadorët e huaj që ishin të pranishëm. Sipas Xoxës, është rregull që edhe një besimtar ta kundërshtojë, Kryepeshkopi nuk duhet të kurorëzohet dhe më 2 gusht 1992 ishin një tufë me besimtarë(kryesisht gra) që thërrisnin “anaksos”. (Të më ndjeni, se tema është vërtet serioze, por nuk rri dot pa qeshur se më kujtohet një mesele të vjetër, që tregonin për Priftin e Roskovecit të Fierit, kur pas një deklarate jo serioze të tij gjatë meshimit, gratë thërrisnin “Nuk na duhet gjë! Nuk na duhet gjë!”)
(vijon)

No comments:

Post a Comment