Leni, biondia nga Elbasani, qe nuk ka qene asnjehere e bukur si grekia qe solli shkaterrimin e Trojes, krijoi nje corbe ne kete vjeshte ne jeten shqiptare, me librin e saj rreth Malos. E kam thene disa here qe libri eshte shume i dobet dhe nuk e ndihmon aspak figuren e Ismailit, qe tani eshte reduktuar ne Is.
Gjithnje kam mednuar, qe shtytja kryesore ne krijimtarine e Ismailit, me shume se sa egoja e tij e pakufishme, ishte oreksi seksual, ose me mire, deshira per te pasur aventura me femra te bukura. Nuk di shume per historite e tij ne universitet, para se te shkonte ne Moske, se rreth tyre eshte folur pak dhe ka te ngjare, qe me paraqitjen qe ka patur te mos kete qene "magnet" per vajzat shqiptare. Sigurisht, gjithshka ka ndryshuar ne Rusine e vitit 1958, kur Ismaili shkon per here te pare. Mungesa e meshkujve dhe fryma liberale e kohes se Hrushovit, i shpinte vete vajzat ruse ne shtretet e studenteve te huaj. Sic citonte nje shoku im, dike te mencur ne Tirane" E c'faj ju kishte E.Hoxha brezit te intelektualeve , qe studiuan ne Rusi, qe s'lane kurve ruse pa mare per grua!" Ne te ka nje pjese te vertete, se jo te gjitha ruskat ishin zuska, por nje pjese e mire e tyre, ne perpjekje per te gjetur nje burre(gje jo shume e lehte ne BS) kishin kaluar shume aventura para se te martoheshin me shoket shqiptare. Kjo nuk ka lidhje shume me Ismailin, i cili ishte nga te paktit qe "nuk ra ne kurth", ndoshta dhe nga natyra e tij cinike dhe kalkuluese. Ne te kundert, ai u lidh me nje studente te fejuar te Gjuhe Letersise, te cilen mund ta kishte njohur ne jeten "disi mondane" te Tiranes te vitit '60 dhe '61. Tek Elena , ai ka gjetur dike qe do i kujdesej e mund t'i toleronte edhe aventurat, i nisur nga karakteri i saj snobist, por edhe nga aventurat qe kishte patur gjate universitetit elbasanesja. Bashkekohesit dhe miqte e tij, i dine historite e Isamilit te viteve '60 e '70, te cilat duhet te kene qne shume me shume se sa permend Leni ne librin e saj.
Ismaili e ndoqi pasionin e tij per Letersine per te patur ne Tirane statusin e "superstarit", sikunder ishin te gjithe poetet e shkrimtaret ne BS dhe ne vendet e tjera te Lindjes. Kjo ishte edhe arsyeja qe ai nuk shkoi ne Perendim kur ju dha mundesia. Per te tjera gjera, familje, atdhe apo letersi, nuk para i "pirrdhte bytha", se ka qene vazhdimisht egocentrik.
Isamili nuk eshte natyra e "kurvarit", si e percakton ne shkrimin dhe intervistat e tij,idioti Kastriot Myftaraj. Ne vitet '60, '70 apo '80 e mbase dhe me vone, numuri i femrave me te cilat ai ka pasur maredhenie, duhet te jete me pak se nje e dhjeta e numurit te atyre qe i jane ofruar t'i shkojne ne shtrat. Ai ka qene ndoshta burri me terheqes e intrigues per femrat e shkolluara ose per ato qe silleshin ne rrethet e ashtuquajtura mondane. Ishte me i preferuar edhe se sportistet me te zote e simpatike, aktoret e regjisoret, piktoret e skulptoret, kengetaret e kompozitoret. Kadareja ishte "superstar" i Shqiperise socialiste edhe pa u bere shume i njohur ne bote dhe me teper akoma , kur u hap nami i Frances dhe i cmimit Nobel.
Nuk e ve ne dyshim, qe mund te kete pasur maredhenie me Bulkun apo Markarianin, sepse e para nuk shquhej per inteligjence, ndersa e duta ishte nga lloji i inteligjentes qe do te jete e kohes dhe te flere me burra te susksesshem. Historia e saj me Viktor Gjken ishte shume e njohur ne vitet e filmave te saj.
E gjithe zhurrma e historive te Is, eshte nje zhurrme e kote, qe vec ben kurioze debilet e telenovelave, qe s'kane lexuar asgje nga Kadareja. Sigurisht, Muftaraj, me vone do lidhe edhe synetllekun e Ismailit, me shkurtimin Is , me sionistet izrailite dhe njerezit ne Shqiperi, ne vend te meren me Berishen, Ramen, Meten e skamjen qe ju kane shkaktuar, do meren edhe ca kohe me Malon, qe po jep shenja rrjedhjeje, tani qe e ka kapur pleqeria dhe i eshte shtuar frika e vdekjes, qe e terrorizon prej vitesh.
No comments:
Post a Comment