Po të pyesësh 10 vetë në Korçë, se c’do të të jap tani një
copë mish apo një bonbone, ma mer mendja që 9 prej tyre (fëmijët, gratë,
pleqtë) do kërkojnë bonbone. Copën e mishit do e kërkojë ndonjë sarahosh, që ka
edhe një faqorkë me vodkë në xhep. Shumë shumë edhe ndonjë nëpunës i bashkisë,
që mbulon tregëtinë dhe turizmin, por për këtë nuk e ve dot dorën në zjarr.
Pallati i quajtur i Bonbonerisë apo edhe Bar-Korça, u
përurua 50 vjet më parë dhe ishte ndërtimi më “shik” i qytetit. Dyqanet e tij
në atë kohë, nuk mbeteshin pas shitoreve në çdo vend të Ballkanit. Dukej që
“vendorët” atë kohë kishin ngulmuar për parashtesë në Tiranë, se i gjithë
ndërtimi e kaloi shumë vleftën fillestare. Binte në sy qoshja e Bonbonerise, e
cila nuk ishte e vetmja Pasticeri e kohës. Ciftet që bënin “sullacë“,
ktheheshin të mernin ndonjë të ëmbël, ndërsa gratë që kishin ndonjë “sebep”
blinin bonbone me peshë. Muajve të ngrohtë, Bonboneria mbushej plot nga
njerëzit që blinin akullore “pe dhjetë“, të cilat ishin akulloret më të mira në
qytet, pas atyre të Turizmit. Në kulmin e sezonit, ndodhte që një ose dy
pasdite, brenda shitores të ndjehej era e qumështit, por këto ishin të vetmet
raste, se Bonboneria kishte një pastërti shembullore.
Edhe pas privatizimit, Bonboneria e ruajti traditën veç që u
nda më dy ose më tresh, si u ndanë tek ne Partitë, Hotelet, Restorantet dhe
Fabrikat. Me siguri kishte një bonboneri të Majtë, një të Djathtë dhe një të të
Drejtave të Njeriut. Nuk dihet nëse i Majti apo i Djathti (më shumë të ngjarë
ka që të jetë ai i Njeriut) vendosi që në vend të ëmbëlsirave të shiste Mish
Viçi, ose ta jepte me qera në në Mishviçshitës(kasap tingëllon mizore). Për
këtë si në çdo qytet të botës duhet Leja e Bashkisë dhe Kasapi i të Drejtave të
Njeriut këtë e ka marrë sakaq. Dhe jo se ka dhënë ndonjë “të shkoqur” në
Bashki, por se Bashkiakët duan t’i bëjnë të qartë popullit të Korçës
përparësinë që ka Mishviçi ndaj Bononeve. Proteinë ndaj karbohidrateve. Një
bast që është i sigurt se fitohet. Aleanca Qytetare mund të kundërshtojë sa të
dojë duke thënë, që nuk është bukur që në qendër të qytetit njerëzit të shohin
viça, derra dhe cjepër të therrur e të varur, por Ligaveci Gollash me
Shallaqkë(I shtova shallaqkën për ta dalluar nga Ligavecët Gjinko dhe Papa)
mund të të mbushë mendjen top, që nuk ka ligj që e ndalon Kasapin të shesë mish
në qendër të Korçës. Për më tepër në atë, që quhet me krenari “Pedonalja” dhe
kritizerët e thërresin “Pedofilja”, e sjell më pranë “identitetit ballkanik”
një kasap llërë përveshur, ngjyra e gjakut dhe era e mishit që thahet se
njerëzit mezi e blenë.
Si për karshillëk ndaj qytetarëve të mjerë, përreth Kasapit
ka vetëm Banka dhe qytetarët e gjorë, që pasi janë rrjepur nga Bankat e huaja,
e ndjejnë se po ju vjen rradha t’i varin nga këmbët në dyqanin ngjitur. Për të
plotësuar ciklin e jetës, mbetet që shitorja më tej të kthehet në Zyrë Funerale
(ka jo pak të tilla në shëtitoret e Korçës) dhe qytetari të ndjehet i qetë se
pasi e kanë rrjepur dhe copëtuar me hanxhar, mund të prehet në një tabut me dru
lisi të punuar bukur, si ai i ekspozuar në vitrinën më tej. Dhe të gjitha këto
të shoqëruara me shtyllëzat e Pedonales, që ulen e ngrihen të kontrolluara në
distancë me teknologjinë më të fundit.
Në fund të gjithë të gëzuar, për të harruar të nesërmen hanë
Ligavecë(jo gollashë) nga ata që kanë mbetur pa u importuar nga BE!
No comments:
Post a Comment