Ai e kishte të shkruar në ballë, që ishte kurvar. Ka vërtet njerëz të tillë. Që në ballë e kanë të shkruar se ç’janë. Si mund ta ketë një grua të shkruar që është kurvë. Dhe këtë e them pa asnjë paragjykim për kurvat dhe kurvarët. Se një nga arsyet që kjo jetë është shumë e bukur është dhe prania e kurvave dhe kurvarëve. Madje i japin një ngjyrë tepër të zjarrtë jetës.
Nuk di pse mu kujtua papritmas ndërsa këputja bishtat e mashurkave.
Krejt pa lidhje. Madje edhe nëse kërkoj në skutat më të errëta të trurit tim nuk
mund të gjej diçka që lidhet specifikisht me mashurkat. Veç një bejteje të vjetër
të fëmijërisë sime- “Turkë, turkë, “ashtu
“ mashurkë…”
Nuk di dhe pse populli jonë i mençur ka përdorur shprehjen “e ka të shkruar në ballë“. Nuk e kanë
popujt e tjerë. As ata që kanë shkruar ku e ku sa më parë se ne. Të ketë lidhje
me shenjat që vinin në ballë dikur popujt primitivë? Ndoshta edhe ilirët? Se
duhet të ketë qënë më e vështirë ato kohë të paftilluara mirë për të pasur
gjithkush emra, ndaj kur ngjyronin fytyrën me gjithfarë vijash dhe rrathësh, në
ballë vinin shënjën që përfaqësonte identitetin e tyre. Ndoshta burrat tepër të
shtënë pas femrave pikutronin një elips me një vijë në mes, ndërsa ata që ishin
të shtënë pas gjuetisë pikturonin një majë shigjete e me rradhë. Dhe kështu ka
mbetur shprehja “e ka të shkruar në ballë“.
Më pas vijuan emrat dhe profesionet.
Lexuesit më të vëmendshëm të blog-ut do mundohen të gjejnë
me mend, se për kë bëhet fjalë në këtë skicë-portret, por po ju them që kot
mundohen se nuk po shkruaj rreth dikujt që e njohin. Madje as unë nuk e njoh. U
përballa me të dhe menjëherë mendova ç’ka shkrojta në hyrje të shkrimit. Më
pas, si ballëshkruari ishte larguar nisa edhe të përsiatja më shumë se si na krijohen
përshtypje të tilla. Se isha plotësisht i bindur që ai ishte i tillë. Sikundër
e kishte të shkruar në ballë. Madje u mundua të më fliste,si për të më treguar
diçka, por i bëra shënjë me dorë, si për t’i thënë “E di që do më tregosh ndonjë aventurë erotike, por nuk jam në qejf për
të dëgjuar histori të tilla sot!” Ai vazhdoi rrugën aspak i fyer, sikur mos
kishte ndodhur asgjë. Se ndoshta është nga ata lloj kurvarësh që nuk kanë
parimin ;” Po mos tregove zere se nuk ke
bërë!”
Më pas, mes përsiatje-debatit, unë shtrova pyetjen: “Po sikur të jesh gabuar në leximin që i bëre
ballit të tij? Dhe duke mos pasur as një argument të favorshëm veç- “po ajo ta bënte muuuuu!”, nisa të
mendoj se si na krijohen në tru të tilla bindje, klasifikime, gjykime
krahasimore sapo shohim dikë. Se nuk është diçka që jemi në gjendje ta
kontrollojmë. Kërcen natyrshëm në një ose disa nga qelizat e masës së hirtë që
kemi brenda kafkës dhe merr formën e një fjalie të vetme: “Ky është kurvar!” Brenda një pjesëze të sekondës, “kompjuteri” jonë
merr në shqyrtim qindra fytyra, mijëra ngjarje, dhjetra pjesë filmash, një
numur situatash të turpshme dhe arrin në përfundimin e mësipërm. Ka të bëjë me
tipizimin e fytyrave, trupave, gjymtyrëve, veshjeve dhe shumë gjërave të tjera
të njeriut. Prandaj arrihet në këto deklarata instiktive si “ky është zetorist”,
‘kjo zonjë tip ’66-e”, “katnar”, “profesor”, “sharlatan”, “lezbike”, “boksier”,
“mjelëse”, “karagjoz”, “drogaxhi”, “zarbë“, “sarahosh”, “zheni”, “shtëpiake”, “kardiolog”
e pafund të tilla.
Mbas gjithë këtyre përsiatjeve (dhe të tjerave që nuk po i paraqes
këtu se janë tepër naïve)kuptova se merrem shumë me të kaluarën dhe i kushtoj
pak rëndësi të ardhmes. Se në fund të fundit “kurvari” i përkiste të kaluarës
dhe një të kaluare që nuk kthehej më.
Unë duhet të mendoj se çdo ndodhë në të ardhmen dhe se ç’tipa
dhe tipesha që e kanë të shkruar në ballë mund të takoj. Njëlloj si në një
roman fantastiko-shkencor, ku takon qënie të tjera të ardhura nga të tjera
galaktika. Dhe kështu jeta zgjatet pafundësisht. Dhe merr të tjera ngjyra… Dhe
në fund të gjithë largohen po njëlloj…pavarësisht si e kanë të shkruar në ballë.
No comments:
Post a Comment