Sunday 6 May 2018

A do çahet daullja kur të hymë ne në vallen e Europës?


Le të shpresojmë se Jo!
Dyshimi në Europa e Bashkuar, apo euroskepticizmi, është bërë tashmë një fenomen me peshë të madhe në politikën dhe shoqëritë europiane. Grupe të veçanta shoqërore e gjejnë veten “të plaçkitur” nga politikat europiano-globaliste dhe kërëkojnë ose më shumë pavarësi të shteteve të tyre, ose shkëputje të plotë nga BE.
Ne duam të hyjmë në BE në rradhë të parë për “t’i dhënë fund fukarallëkut”. Nuk e duam as për të shpëtuar nga ndikimi rus, nga ai turk apo nga ai arabo-islamik. Duam të hyjmë në “mëhallën” e të pasurve edhe pse nuk kemi shumë gjëra të përbashkëta me ta. (Kush ka emigruar, e ka dalluar se sa më pranë jemi nga ana kulturore me grekët, turqit dhe ballkanasit e tjerë.) Ndaj në ne nuk ka asnjë shtresë apo grup të popullsisë të kundërshtojë afrimin me Europën dhe identifikimin tonë si europianë.
Europa (një pjesë e saj) na do brenda saj për disa arsye.
E para është gjeo-politike, për të mos rënë në ndikimin e rusëve, turqve apo arabo-islamikëve.
E dyta është një arsye kripto-raciste, që kërkon krahë të reja pune nga vendet me racë kaukaziane më parë se nga racat e tjera, si dhe një rigjallërim të popullsive të plakura me të rinj nga vendet e ballkanit (Një lloj arianizmi i kamufluar.)
Ka një pjesë jo të vogël të Europës, që kundërshton shtimin e kufijve të saj me vendet e mbetura jashtë të Ballkanit. Problemet e krijuara nga rumunët në shoqëritë perëndimore, si dhe ekzitenca e mafiave shqiptare, serbe dhe maqedonase brenda Bashkimit Europian, i japin të drejtë kësaj pjese “racionale” të shoqërisë europiane edhe pse të gjithë e dinë, që shtimi i vendeve brenda Europës, sjell më shumë përfitime për vendet e fuqishme se sa për ato “të këputurat”.
Por problemi më i madh i Europës nuk janë grupet “ksenofobe”, por në pjesët e shëndosha, prodhimtare, progresive, të cilat kanë kuptuar se projekti i Europës së Bashkuar është konceptuar gabim dhe për më tepër akoma është vënë në jetë akoma më gabim. Në mbrojtje të Europës së Bashkuar mbeten korporatat, idealistëtë naivë dhe shtresat e burokratëve të çdo vendi.
Politikanët tanë, që e njohin më mirë strukturën e Europës së Bashkuar dhe korridoret e hapura dhe të fshehta të saj, janë të predispozuar të futen në BE dhe jo vetëm për qëllime demagogjike. Kush kujton se me hyrjen në BE, do ketë më pak hapësira për politikanët e korruptuar, gabon. Shembulli i Greqisë është më domethënësi. Duke qënë brenda Europës, qeveritarët e saj e zhytën shtetin grek në një borxh publik të paparë ndojëherë në vendet e zhvilluara. Brenda burokracisë gjigande europiane, administrata shqiptare do e ketë më të lehtë të justifikojë investimet e dyshimta si të diktuara nga Brukseli.
Në Europë duhet hyrë vetëm kur brenda vendit, shtresat e shoqërisë janë në gjendje të kërkojnë llogari dhe të venë para përgjegjësisë politikanët.
10 vjet deri në hyrjen tonë në BE janë një kohë shumë e gjatë. Nëse brenda BE-së nuk do ketë reforma thelbësore, ka shumë mundësi, që vende të tjera të ndjekin shembullin e Britanisë së Madhe. Prirjet janë në Spanjë, Itali, Hungari, Poloni, por edhe në Francë. Falë edhe presioneve të Rusisë, Kinës, Turqisë, por edhe Amerikës së Trump-it, grupime të tjera gjeopilitike mund të krijohen brenda Bashkimit Europian.
Nëse ndodh, cilën valle do luajmë ne?
Me siguri atë të daulles së çarë.

No comments:

Post a Comment