Ateistët përbëjnë një pjesë jo të pakët të shoqërisë
shqiptare. Nuk janë të vetëdeklaruar në rregjistrimet e fundit të përgjithshme(mbase
nukj ja u kërkonin as formularët), por e
shprehin bindjen e tyre ateiste në shtyp dhe në rrjetet sociale.
Ka disa arsye, që mes shqiptarëve të ketë shumë “ateistë
militantë“. Ndalimi me ligj i të gjitha feve dhe praktikave fetare për 23
vjet dhe shkollimi i dominuar nga një
filozofi e vetme materialiste, krijoi disa breza që jo vetëm nuk besonin në
ekzistencën e Zotit, por edhe i shihnin praktikat fetare si tërësisht të dëmshme
për formimin e njeriut dhe jetën e tij në shoqëri.
Ndaj edhe pse një pjesë e mirë e tyre, kanë reflektuar ndaj
formimit vetijak të njëanshëm dhe janë përpjekur të mësojnë më shumë nga
metafizika, filozofitë idealistë dhe doktrinat fetare, janë të shumtë ata, të
cilët nuk janë lëkundur në bindjen e tyre se “feja është opium për popujt” dhe
si çdo lloj droge duhet luftuar.
Reaksioni i fundit ndaj “mbulimit të Skënderbeut” ishte në
masën më të madhe një reagim i “militantëve ateistë“, të cilët përgjithësisht
gjejnë një “strehë patriotike” për të justifikuar urrejtjen e tyre.
Një ceremoni lutjeje ndaj atij, të cilin e quan Zot të
gjithshkaje dhe të Plotfuqishëm detyrimisht nuk ka pse të “implikohet” me
interpretime nga jeta e përditshme e vdekëtarëve duke përfshirë këtu edhe
figura historike. Lutja në vetvete është e gjithësishme, është paqësore, është
jetike, është qiellore dhe nuk ka pse të futet në sherrnajat tona të marra.
Ceremonia mbyllej në disa orë dhe sheshi Skënderbej do ishte sërish i njëjti
shesh i jetës sonë të përditshme, të lavdishme, të zhurmshme, të zgërlaqme apo
përrallore.
Por “militantët ateistë“, sikundër pararendësit e tyre në
Bashkimin Sovjetik, Shqipërid he Kamboxhija, ndjehen si misionarë, që kanë zbuluar
jo vetëm të vërtetën universale, por dinë edhe se ku janë rrënjët e së keqes,
ndaj duhet medoemos në mos arrijnë brenda jetës së tyre zhdukjen e feve, por të
shohin të paktën dobësimin e tyre.
Ka një grup të caktuar të tyre, të cilët u bënë veçanërisht
luftarakë pas 11 shtatorit 2011. Një pjesë janë bashkëatdhetarë, që jetojnë në
Perëndim.
Damkosja (pa të drejtë) e islamit, si fe radikale dhe terror
nxitëse nga shumë segmente të shoqërisë amerikane(dhe jo vet[m t[ saj), solli
tek mjaft shqiptarë, që vinin nga familje me origjinë myslimane, të ndjeheshin
të përçmuar, të rrezikuar, nëse do shfaqnin hapur identitetin e tyre fetar
sidomos në Amerikë. Ndaj një pjesë zgjodhën rrugën e “militantizmit ateist”, për
të dënuar(padrejtësisht) në mënyrë të barabartë, të gjitha fetë dhe sidomos ato
monoteiste.
Edhe pse një pjesë e mirë jo fort të
kënduar ata filluan të bëhen agresivë në rrjetet sociale duke kujtuar ato ç’kishin mësuar në tekstet e
hartuara në Institutin e Studimeve Marksiste- Leniniste. Ju sulën me urrejtje
kryqëzatave, xhihadistëve, kishës greke, Vatikanit, duke vënë shenjë barazije
ndaj gjithshkaje , që lidhet me fenë.
Këta janë pjesa shqiptare e “militantëve injorantë ateistë“,
të cilët janë më të zhurrmshëm dhe plot urrejtje, por që padija në situate të
tjera socialo-politike mund t’i hedhë në prehrin e çdo lloj filozofije dhe
feje.
Pjesa më e rrezikshme është ajo e “militantëve ateistë të kënduar”,
të cilët në mënyrë shumë të përzgjedhur, gjejnë në historinë e njerëzimit pjesët
më të errta të rolit të feve, si dhe në historinë e Shqipërisë vetëm pjesët kur
klerikët kanë dëmtuar çështjen shqiptare. Një tezë shumë e pëlqyeshme e tyre është
“tek ne fetë i kanë sjellë pushtuesit”, a thua se ilirët apo pellazgët ishin që
atë kohë ndjekës të doktrinës së Enverit!
Në çështjen e rëndësishme të kombit tonë, raporti i shqiptarëve,
feve dhe Shqipërisë është një raport shumë kompleks, ku asnjëra nga fetë nuk
duhet të shpallë se është më “kombëtare” dhe më e lidhur me Shqipërinë apo
Europën se tjetra. Historia europiane e 1000 vjetëve të fundit është shumë e
komplikuar dhe sidomos në trevat e Ballkanit tonë.
Por aq më pak kanë të drejtë “militantët ateistë“ të mburren
për patriotizëm të kulluar dhe të damkosin të tjerët si grekomanë, sërbofilë,
italianofilë apo “talejbanë“. Pararendësit e tyre, me filozofinë e egër
materialiste, kanë kryer me mijra krime ndaj shqiptarëve si dhe ndaj kombit.
Ndaj “urrejtja” ndaj besimeve dhe besimtarëve pjell krime si çdo lloj
“urrejtje’ tjetër.
Ka dhe një arsye tjetër të rëmdësishme, që e bën ateizmin
militant” shumë të rrezikshëm për gjendjen e sotme të shoqërisë shqiptare.
Morali në Shqipëri është në nivelet ndoshta më të ulta të
gjithë historisë së shoqërisë shqiptare. Korrupsion i madh në administratë, shëndetsi
dhe arsim, kriminalitet i organizuar, prostitucion klasik, por edhe
“prostituim” për një vend pune, përdorim i lartë droge dhe mashtrime, janë disa
nga plagët e mëdha të shoqërisë sonë. Fetë kanë qënë ato, që kanë konsoliduar
moralin në shoqërinë shqiptare dhe që mund të ndihin edhe për ta ngritur sot.
Ndaj më pak “militantë ateistë“, më shumë “ateistë të
moderuar” dhe shumë e më shumë besimtarë do ishte për mendimin tim formula më
shpresëndjellëse për shoqërinë tonë.
Le ta lemë “ateizmin militant” në vitin e kobshëm 1967!
No comments:
Post a Comment