Tuesday 24 November 2020

Ibrahim Ferrer dhe "Chan Chan"


Më ka pëlqyer gjithnjë Ibrahim Ferrer dhe veçanërisht këngët e tij“Guantanamera” dhe “Chan Chan”. Kanë një lloj qetësie të përjetshme dhe një ritëm që të kujton përplasje e lehtë të valëve në një ditë të qetë dhe plot diell. Ndjehesh sikur po e shijon jetën në të gjithë tërësinë e saj ngadalë, pa u ngutur dhemunduar dhe me një lloj kënaqësie që nuk shterret as kur perëndon dielli. Kur i dëgjon nuk ke as kureshtje të dish kujt i këndohet dhe ç’thuhet. E ndjen thellë që i takojnë jetës.

Sot hasa në një video të “Chan Chan” me titra anglisht dhe buzëqesha me thjeshtësinë e fjalëve, vërtetësinë e tyre disi primitive, gjë që e bën këngën edhe më të bukur, edhe më jetdhënëse dhe më tropikale.

 

Can Can

Po nisem nga Altro Cedro për Markane

Pastaj nga Kueto për në Majari.

 

Dashurinë që kam për ty

Hasha nuk e bëj dot.

Para më del e të ha me sy

Goja lëng më lëshon.

 

Kur Huanika me Can Canin

Losnin në plazh plot ëndje

Ajo pakëz tundte bythkat

Ai veç një gjë kish’ në mëndje!

 

Hapma shtegun mes kallamash

Dua aty pranë të ulem

Ja në trungun  atje tej,

Në se hap, dot nuk do mundem.

 

Po nisem nga Altro Cedro për Markane

Pastaj nga Kueto për në Majari.

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment