Thursday, 6 February 2014

Liria dhe Barazia


Po shkruaj disarrjeshta rreth këtyre nocioneve shumë të rëndësishëm për mua dhe për gjithë ata që i duan. Për to janë shkruar vëllime nga njerëz me "qypin plot", por unë nuk dua të përsërit ç'kanë thënë të tjerët, qoftë edhe e th[n[ në mënyrë të përkryer. Dhe jo se më pëlqen mendja, por se nuk e kam gjetur kurrë të dobishme për kënd të përsërisë ato që kanë thënë të tjerët. Ndoshta edhe këto që po "sërit" më poshtë, mund të jenë pjesë e ndonjë vëllimi, që e kam lexuar edhe unë dikur dhe kanë mbetur qosheve të trurit e tani më duken si timet. Por "what the hell!", ka mijra vjet, që përsëriten pa dashje e me dashje ato që  dinin Sokrati me Platonin dhe dymijë vjet, që thuhen pafundësisht ato që ndjente Jezui.

Unë besoj në një shoqëri njerëzore e ndryshme nga kjo që jetoj sot.

Nuk e kam vrarë mendjen për ta "strukturuar", sepse jo vetëm më mungon imagjinata(e cila bazohet mbi njohjen e çështjeve), por edhe pse nuk dua të bie në "sevda" me një projekt utopik, kur di që me të do qeshë i pari nga miqtë e mij, që do ket[ rastin ta dëgjojë. E megjithatë, e pyes shpesh veten si do ishte bota(shoqëria njerëzore) ideale për mua? Në këtë hulli jam rrotulluar kur shkruaja "A duhet të jemi Minimalistë?"(që si shumë shkrime të mia ka mbetur në mes).

Këtu dua të prek më tepër raportet mes individëve ose midis individit dhe bashkësisë. Idea ime prej "të lajthituri" është disi jo pranë me "Imagine" të Xhonit. Ka shumë "komunizëm" në atë këngë. Nuk i trembem komunizmit, por m[ tep[r se është utopik si ide, më duket se injoron totalisht natyrën e njeriut, pa përmendur historinë e evolucionit të tij. Tek Lenon vërtet është e pranueshme idea e mungesës së "gjerdheve" por shkelmohen edhe fetë, edhe dëshira për tu sakrifikuar për diçka, duke ndjellë k[shtu një lloj ideje "totalitare", ku njerëzit do mendojnë e do ndjejnë njëlloj. Sigurisht unë nuk pëlqej që njerëzit të sakrifikohen për 'flamur" apo për "ide", por mund të vetëflijohen për një qënie tjetër të pambrojtur. Do ketë edhe në botën e Lenonit zjarre, përmbytje, katastrofa ajrore, epidemi, tërmete etj etj. Ai i rëndon idesë së Vëllazërimit, por mua më duket se kjo bie pak ndesh me dy përbërësit e tjerë të parrullës së famshme të Revolucionit Francez.

Njerëzit mund të jenë të barabartë dhe të lirë por jo në vëllazëri të plotë. Ideja e kësaj të fundit është pikërisht në kundërshtim me dy të tjerat, në botën që mendoj unë. Nuk mund të jem plotësisht i lirë nëse jam pjesë e një Vëllazërimi. C'është ky shoqërizim? Kundër kujt? Natyrës, Perëndisë apo qënieve të tjera?

Njerëzit nuk mund dhe nuk duhet të uniformizohen as sipas Marksit e Lenonit dhe askujt tjetër! Njerëzit duhet të jenë të lirë të jetojnë jetën e tyre si duan. Sigurisht, pa cënuar lirinë e tjetrit, mjedisin, trashëgimninë e përbashkët. Duke respektuar një marëveshje të Gjithësishme Botërore.

"Porrdhë me rigon" do thotë avokati im , që nuk gjeti një gjykatës të saktë as në Berlin, por unë kam të drejtë të bëj"porrdhë " jo vetëm mendjen time, por dhe të atyre dy-tre miqve që kanë durim të lexojnë shkrimet në blog. Një Marrëveshje e Gjithësishme nuk është krejtësisht e pamundur. Shekujt e kanë treguar. Por kushti i parë për të shkuar tek ajo është Barazia e qenieve njerëzore. (Një fjalë goje!)
 
(vijon)

No comments:

Post a Comment