Saturday 7 September 2024

E shtunë

 Edhe ajo ditë e shtunë ishte.

Agu me zor po vinte,

Mbuluar re të errëta ai qiell  i huaj.

Ti kishe ditë të tëra nga pak flisje,

Ndoshta ishin bërë javë,

Ndoshta edhe muaj.

Dritares së madhe drita u var, 

Mbi ballë të zbriti,

Por sytë kishe mbyllur.

Në vazon pranë shtratit,

Dy trëndafila të bardhë,

Të përzishëm dukeshin me kokën e ulur.

" I njëjtë është dheu kudo 

Dhe njerëzit,

Dhe lulet"- më pate thënë.

"Të gjithëve ju bën dritë i njëjti diell,

Dhe netët ju ndriçon e njëjta hënë."

Për mua gjithshka e huaj ishte,

E pakuptimtë,

Boshe,

Plot mister.

Mortja që prej kohësh diku priste,

Të të merrte larg,

Në të pasosurin terr.

Mendimi që prej ditësh varur rrinte

Më qartë u shfaq,

Topitës si helmi:

"Nuk do të jetë më nënëza ime..."

Kokën mes duarsh morra,

Të nxehtë,

Si në çaste jermi

Dhe më pas u mbyta në ngashërime.


E shtun[ 7 shtator 2024

No comments:

Post a Comment