Nofkat më kanë bërë gjithnjë përshtypje. Qyteti im ishte “qyteti
i nofkave” për mirë apo për keq, për buzëqeshje dashamirëse apo për
stigmatizim, për përcaktim ngjyrues apo për fyerje në publik.
Po a është e kaperxyer koha e nofkave?
Duket se jo.
Presidenti Trump është një përdorues i shpeshtë i tyre. A ka
kjo lidhje me narcisizmin e tij apo me “kulturën e rrugës” të Nju Jorkut, që ka
një bazë edhe me kulturën e prapambetur të Italisë së Jugut në fillimin e
shekullit të XX, kjo është e vështirë të përcaktohet pa e njohur mirë historinë
e jetës së tij.
Gjatë fushatës elektorale u bënë të njohura “Gënjeshtari Ted”
për senatorin Ted Cruz, “Jo energjiku Xheb” për Xheb Bushin, “piciruku Marko” për
Marko Rubion dhe “dredharakja Hillëri” për rivalen e tij Hillëri Klinton. Binte
në sy kënaqësia e Trump-it kur i përdorte nofkat fyese. Gati fëminore ishte buzëqeshja
e tij. Edhe pse nuk shquheshin si të goditura për një standart të zakonshëm, e
jo më të krahasuara me “të shquarat” nofka të qytetit tim, që nisnin nga Ndoni
Oboboja dhe Pano Gudulima e përfundonin në personazhe mitologjike si Jazona apo
Vitiku.
Nofkat e përdorura si fyerje nxitin turmat. Ju japin atyre kënaqësinë
e baltosjes së personazheve publike. Edhe pse Trump-i është i vetmi nga
politikanët e këtij shekulli, që I përdorin ato në publik, në ambjente më të
ngushta, I përdorin edhe shumë politikanë të tjerë. Eshtë në natyrën e njeriut
të kërëkojë cilësorë lavdërues për veten dhe poshtërues për kundërshtarët.
Mediat amerikane çuditen se pse Trump nuk ka përdorur ende
një nofkë për kundërshtaren e tij Nensi Pelosi. I janë sosur? Nuk ka gjetur diçka
që të ngjitë? Do heqë dorë nga përdorimi i tyre në fushatën elektorale? Mbase të
gjitha janë të mundshme, por gati e pamundur duket zhdukja e kulturës (ose e
anti-kulturës) të gjetjes së nofkave.
Të paktën të jenë të tilla që të të bëjnë të buzëqeshësh.
No comments:
Post a Comment